Analist Call Center Bucuresti

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca ai:

    • Experienta intr-un post similar minim 6 luni;
    • Foarte bune cunostinte operare calculator si Excel;
    • Atentie la detalii;
    • Capacitate de a interpreta cifre;
    • Orientare spre identificarea si solutionarea problemelor;
    • Personalitate creativa si proactiva;
    • Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris;
    • Absolvit studii superioare.

    Responsabilitati

    In pozitia de Analist Call Center:

    • Planifici programul de lucru pentru colegii din Call Center;
    • Elaborezi rapoarte calitative in functie de cifrele interpretate;
    • Te implici in dezvoltarea si implementarea de proiecte aferente ariei de Dezvoltare Organizationala pentru Call Center;
    • Transmiti recomandari catre echipa de management in functie de tendintele observate in urma analizei datelor;
    • Verifici rezultatele si propui masuri de imbunatatire.