Analist Call Center Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Analist Call Center Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca ai:

    • Experienta intr-un post similar minim 6 luni;
    • Foarte bune cunostinte operare calculator si Excel;
    • Atentie la detalii;
    • Capacitate de a interpreta cifre;
    • Orientare spre identificarea si solutionarea problemelor;
    • Personalitate creativa si proactiva;
    • Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris;
    • Absolvit studii superioare.

    Responsabilitati

    In pozitia de Analist Call Center:

    • Planifici programul de lucru pentru colegii din Call Center;
    • Elaborezi rapoarte calitative in functie de cifrele interpretate;
    • Te implici in dezvoltarea si implementarea de proiecte aferente ariei de Dezvoltare Organizationala pentru Call Center;
    • Transmiti recomandari catre echipa de management in functie de tendintele observate in urma analizei datelor;
    • Verifici rezultatele si propui masuri de imbunatatire.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (202)