5 tipologii de colegi pe care le poti intalni la petrecerea de Craciun a companiei
Analist Call Center Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regina Maria active.Vezi toate job-urile Analist Call Center Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.06.2019 |
Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv
Esti persoana potrivita daca ai:
• Experienta intr-un post similar minim 6 luni;
• Foarte bune cunostinte operare calculator si Excel;
• Atentie la detalii;
• Capacitate de a interpreta cifre;
• Orientare spre identificarea si solutionarea problemelor;
• Personalitate creativa si proactiva;
• Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris;
• Absolvit studii superioare.
In pozitia de Analist Call Center:
• Planifici programul de lucru pentru colegii din Call Center;
• Elaborezi rapoarte calitative in functie de cifrele interpretate;
• Te implici in dezvoltarea si implementarea de proiecte aferente ariei de Dezvoltare Organizationala pentru Call Center;
• Transmiti recomandari catre echipa de management in functie de tendintele observate in urma analizei datelor;
• Verifici rezultatele si propui masuri de imbunatatire.
Raporteaza eroarea la