IT Help Desk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iCredit active.


Vezi toate job-urile IT Help Desk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    Ce cautam la tine?

    • Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk
    • Experienta sau cursuri in domeniul IT
    • Cunostinte de baza in instalare/administrare s.o. MS Windows 7/8,
    • Cunostinte de baza administrare Linux, Active Directory, File Server – reprezinta un plus
    • Cunostinte despre retele (DHCP, DNS, LAN, WAN) – reprezinta un plus
    • Permisul de conducere cat. B – reprezinta un plus
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat

    Responsabilitati

    Ce va trebui sa faci ?

    • asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/WAN/PC/ Adaptor/echipament voce, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
    • instalarea / reinstalarea / configurare de S.O. precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
    • documentarea/inregistrarea fiecarui incident, on call si/sau prin intermediul sistemului de ticketing, in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;
    • suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
    • lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;
    • asigura configurarea solutiilor de printare ale companiei (imprimante, multifunctionale, etc);


    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    • Posibilitatea dezvoltarii carierei în cadrul unei companii în ascensiune;
    • Beneficii preferențiale la pachete de servicii medicale private;
    • Mediu de lucru plăcut, dinamic; colectiv tânăr