Referent de specialitate asigurari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Signal Iduna Asigurare Reasigurare active.


Vezi toate job-urile Referent de specialitate asigurari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Signal Iduna Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Signal Iduna este unul din cele mai importante grupuri financiare in piata germana, cu peste 100 ani experienta in asigurari de sanatate si este prezenta in Romania din 2008 avand ca principala directie asigurarile private de sanatate dedicate segmentului corporate.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate, de preferinta economice;
    Microsoft Office (Excel, Word) – nivel avansat;
    Limba engleza – cel putin nivel mediu;
    Foarte bună cunoaştere a pieţei serviciilor medicale;
    Bune abilităţi de comunicare, atât scrisă cât şi verbală;
    Capacitate de planificare si organizare a timpului de lucru;
    Proactivitate şi orientare puternică spre rezultate;
    Persoana analitică, atentă la detalii;
    Spirit de confidenţialitate.

    Responsabilitati

    Asimilarea şi implementarea regulilor şi procedurilor de evaluare de risc;
    Cunoaşterea foarte bună a produselor de asigurare ale Companiei;
    Analizarea cererilor de asigurare de sanatate;
    Solicitarea oricăror informaţii suplimentare necesare unei bune evaluări a riscului;
    Colaborarea cu specialişti (medici, experţi) pentru evaluarea corectă a riscului;
    Calcularea primei de asigurare necesară pentru acceptarea în asigurare;
    Elaborarea de oferte de asigurare speciale şi specifice pentru clienţii Companiei;
    Administrarea contractelor de asigurare – modificare frecvenţă de plată, intrări-ieşiri de membri, anulare cerere, corecţii poliţa, întocmire referate de plată, printare carduri etc.;
    Furnizarea tuturor informaţiilor operaţionale sau referitoare la produse solicitate de partenerii de distribuţie şi clienţi;
    Elaborarea / contribuirea la realizarea oricărui tip de raportare solicitat de superiorii ierarhici / legislaţia română / autorităţi.