Responsabil Tehnic Clienti

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Buftea
  • Actualizat la: 19.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    -Experienta de minimum 1 an in zona de productie;
    -Foarte bune abilitati de comunicare;
    -Bun organizator;
    -Persoana care detine cunostinte tehnice;
    -Bune cunostinte AUTOCAD;
    -Cunostinte SIX SIGMA, LEAN SIX SIGMA – ideal sa aiba certificare;
    -Cunostinte avansate de limba engleza;
    -Cunostinte avansate de Excel si Power Point.

    Responsabilitati

    -Acorda suport tehnic in utilizarea produselor companiei;
    -Mentine la zi specificatiile tehnice pentru fiecare produs;
    -Comunicare continua cu echipa dar si cu clientii din portofoliu;
    -Propune imbunatatirea produselor in functie de cerintele clientului;
    -Intocmirea periodica de rapoarte si statistici;
    -Efectueaza vizite la clienti periodic sau la solicitarea clientului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Pachet salarial atractiv;
    - Posibilitate de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii cu traditie in domeniu;
    - Lucrul in cadrul unei echipe ce incurajeaza implicarea si initiativa.