Key Account Manager - FMCG
Employer: | APT Resources & Services SRL |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | > 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 18.02.2019 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.
Requirements:
• University graduate;
• At least 3-year sales managerial experience, preferably within a fast moving consumer goods
company;
• In depth understanding of Trade;
• Strong Business and Financial Analytical skills;
• Managing customer negotiations;
• Comprehensive knowledge of insights about the behavior of consumers and shoppers;
• Strategic Thinking;
• Good English knowledge;
• Clean driving license (B category).
Responsibilities:
• Developing and implementing sales strategies and tactics that are aligned to broader sales vision and
strategy and ensuring that the sales plan takes into account a broad range of "brand" internal factors (.,
brand and category strategies and objectives) and external factors (., competition, economic
environment, the Customer's business strategy, and the channel's and Customer’s shopper);
• Use the local planning tools to translate the company’s sales strategies into specific operational sales
objectives for each Customer, considering volume, pricing, distribution, investment, promotional up-lift,
cannibalization from promotion, account inventory level, other customer specific aspects;
• Participate actively into monthly Commercial Discipline and work closely with Retail Marketing,
Demand Planning and Customer Development Finance to assess potential gaps for Customer
performance. Initiate and coordinate the Action Plan meant to cover the gaps.