ASISTENT EXPORT (LIMBA FRANCEZA)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Docte Consulting active.


Vezi toate job-urile ASISTENT EXPORT (LIMBA FRANCEZA) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    Cunostinte limba franceza;
    Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
    Cunostinte P.C. (Word, Excel);
    Seriozitate, deschidere, abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    Procesare cereri, comenzi si facturi vanzare prin introducerea in sistemul de gestiune al companiei;
    Urmarirea procesului de fabricatie si expeditie a comenzilor introduse in sistemul de gestiune;
    Introducere si validare informatii si imagini produse platforma vanzari online si website companie;
    Introducere si validare date in ERP;
    Oferire de suport departamentului comercial prin implicarea in procesul de expeditie
    Organizarea si arhivarea documentelor de expeditie conform organizarii interne (urmare instructajului realizat)
    Intocmirea si verificarea statisticilor de vanzari necesare departamentului financiar-contabil in relatia cu organizmele de control (ex. Intrastat)
    Participare la intretinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti si produse;

    Alte informatii

    Clientul nostru este o companie cu capital francez, prezenta pe piata din Romania din 1995, leader pe piata europeana in productia de articole din plexiglas.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (50)