Order to Cash Analyst with English & French
Employer: | APT Resources & Services SRL |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 16.02.2019 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.
Requirements:
Proficiency in English and French
Previous experience on 1-3 years (preferably in a Customer Service/AR area)
Good working knowledge of MS Office (especially Excel)
Previous exposure to order to cash systems & other ERP tools would represent an advantage
Responsibilities:
Managing Customer relationship through providing daily operational support
Managing all incoming Order to Cash requests / orders or the backlog (orders and orders related requests)
Keeping the customer informed of progress at all stages and coordinating any order prioritization request in order to meet the expectations
Processing the credit requests and order management requests in a timely manner and according to the Customer's instructions / procedures
Sending purchase orders to Customer's vendors / suppliers, asking for delivery confirmations
Proactively monitors backlog of orders / requests using different tools & reports, working to avoid escalations
Benefits:
Competitive salary
Opportunity of personal development in a multinational working environment
Access to a variety of benefits available through a flexible package that can be customized depending on each employees’ needs
Personal and professional development through a variety of training programs (hard/soft skills)