Asistent Administrativ şi HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ şi HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    - Capacitate de a identifica, analiza și sintetiza informații,
    - Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office),
    - Seriozitate și simț al responsabilității dezvoltat,
    - Autonomie şi spirit de iniţiativă,
    - Atenție la detalii, capacitate de multitasking şi prioritizare,
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu,
    - Experienţă de lucru relevantă în domeniu reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    - Semnarea documentelor (contracte, acte adiţionale, deconturi etc.) aferente salariaţilor,
    - Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare etc.),
    - Gestionarea relaţiilor de colaborare cu departamentele suport (recrutare, HR, IT, contabilitate etc.),
    - Comunicarea cu angajaţii site-urilor alocate, în legătură cu medierea dintre aceştia şi departamentele vizate,
    - Gestionarea şi menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori etc),
    - Asigurarea necesarului logistic și gestionarea comenzilor către furnizori.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei,
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes,
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    BUCURESTI, Strainatate, Timisoara,