Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante companii care activeaza in sistemul bancar, suntem in cautarea unui Asistent Manager.

    Cerinte:

    - Studii superioare;
    - Experienta profesionala anterioara similara de minim 6 luni;
    - Persoana organizata, cu abilitati de comunicare;
    - Cunostinte de operare Microsoft Windows;
    - Cunostinte foarte bune de limba engleza - obligatoriu

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:

    - Primeste si redirectioneaza telefoanele primite in Sediul Central;
    - Primeste, analizeaza si redirectioneaza corespondenta pentru si catre membrii din - conducerea bancii;
    - Inregistreaza si indosariaza corespondenta, asigura transmiterea acesteia prin posta sau curierat rapid;
    - Organizeaza logistica pentru deplasari interne si externe ale membrilor din conducerea bancii;
    - Organizeaza logistica/protocolul pentru seminarii, intalniri in cadrul Sediului Central precum si in afara acestuia;
    - Efectueaza alte operatiuni administrative (receptioneaza si introduce pe fluxurile de aprobare facturi, contracte, alte documente).


    Alte informatii

    Oferim:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Tichete de masa;
    - Program de lucru office L-V;
    - Contract pe perioada nederminata;
    - Training de specialitate in strainatate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (101)