DIGITAL ACCOUNT EXECUTIVE (Client Enthusiast)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile White Image - Loyalty Solutions active.


Vezi toate job-urile DIGITAL ACCOUNT EXECUTIVE (Client Enthusiast) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: White Image - Loyalty Solutions
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Fondata in 2003, White Image este prima agentie specializata in email marketing si solutii de loializare din Romania. In prezent focusul agentiei este pe optimizarea proceselor de comunicare cu raspuns direct si generarea de conversii.
    Printre clientii White Image se numara: Altex, ING Bank, ING Asigurari, Skoda, Seat, Audi, Volkswagen, eMag, Noriel, Vola, XTB, Noriel, Happy Tour, Aerotravel, TNT, Hostway, Flanco, Dacia, Renault, Ensight, Farmaciile Dona, Gandul, Media Galaxy, Provideo, Qualians, Valrom, Ziarul Financiar.(http://www.whiteimage.net)

    Cerinte

    Candidatul ideal

    • Sa reusesti sa castigi increderea clientilor si colegilor prin transparenta si suport. Sa-ti folosesti atuurile pentru atingerea obiectivelor. Sa fii deschis sa-ti asumi defectele dar si provocarea de a le ameliora.
    • Sa ai o atitudine pozitiva, care sa energizeze si sa-i motiveze pe oamenii cu care interactionezi in momentele de rascruce.
    • Sa le transmiti si celorlalti increderea in sine pentru a te asigura ca taskurile delegate catre ei sunt efectuate la timp si sunt calitative.
    • Sa fii pasionat de ceea ce faci, sa dispui de abilitatea de a lua decizii ferme chiar si atunci când acestea nu sunt populare.
    • Vrem sa fii deranjabil cand e cazul cu intreruperi care pot rezolva probleme reale. Sa fii disponibil pentru ceilalti dar si pe deplin responsabil de timpul tau.
    • In loc de „tu” sau „eu ” sa folosesti intotdeauna „NOI”.
    • Sa poti comunica transparent si clar, sa ai disponibilitatea de a explica/raspunde/invata.
    • Sa ai cunostinte solide de email marketing si digital.
    • Sa fi cochetat cu sisteme de analytics - si este un must cunoasterea indicatorilor de tracking in google analitycs.

    Un plus semnificativ ar fi:
    - Daca ai studii superioare, preferabil economice.
    - Daca ai minim 2 ani de experienta solida in marketing si / sau comunicare online.
    - Daca ultima carte de marketing nu ai citit-o atunci cand ai dat ultimul examen la facultate.
    - Daca Microsoft Word, Excel si Powerpoint-ul nu au secrete pentru tine. Daca ai alternative pe vlookup.
    - Daca iti place sa lucrezi cu numere si formule matematice dar iti pastrezi spiritul creativ.

    Responsabilitati

    La ce sa te astepti?
    - O echipa dinamica de profesionisti ce-si doresc sa devina in fiecare zi mai buni.
    - Un mediu pentru dezvoltare personala si invatare permanenta. Ne dorim sa devenim impreuna mai buni. In fiecare saptamana discutam despre trenduri si tehnologii noi.
    - Un mediu de lucru placut. Avem un birou plin de culoare si viata, usor accesibil in apropiere de Centrul Vechi, si o pisica care il vegheaza in permanenta.
    - Un salariu motivant care creste in functie de performanta ta si a echipei. Obiective clare, masurabile si o echipa bine pregatita de specialisti pe care sa te bazezi, cu care sa te dezvolti, sa o ajuti, sa o inspiri, sa contribui la atingerea obiectivelor.

    Printre atributiile tale:
    - Trebuie sa cauti oportunitati de a dezvolta clientii existenti si obiectivele lor de business.
    - Sa pastrezi o relatie apropiata cu clientii existenti si sa coordonezi implementarea brief-urilor primite de la acestia.
    - Sa faci follow-up pe noile leaduri.
    - Sa intelegi business-ul clientului si sa urmaresti planurile concurentei.
    - Sa creezi si sa prezinti propuneri de dezvoltare a business-ului clientului.
    - Sa contribui la realizarea de propuneri stragice si prezentari.

    Customer focus:
    - monitorizezi periodic gradul de satisfactie al clientilor
    – intelegi problemele acestora si gasesti solutii.

    Project management:
    - coordonezi proiectele clientilor in toate stadiile de implementare
    – te ocupi de alocarea resurselor si livrarea la termen si in bugetul aprobat.

    Alte atributii: promovezi valorile White Image in tot ceea ce faci. Participi activ la imbunatatirea procesului de lucru si crearea de noi tehnici inovative si eficiente (de ex proceduri de lucru).
    Te implici in actiunile de PR ale agentiei.

    Alte informatii

    Valorile noastre:
    - Pasiunea si mandria de a face lucrurile bine.
    - Transparenta si onestitate – chiar si atunci cand facem greseli.
    - Dorinta de fi numarul 1 – in tot ceea ce facem.
    - Rezultatele sunt pe primul loc – oferim substanta nu doar cuvinte.
    - Echipa – putem avea rezultate doar impreuna.