Inventory Scheduler

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergenbier S.A. active.


Vezi toate job-urile Inventory Scheduler active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Bergenbier S.A.
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 13.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    We win through great people, working together to become First Choice for Consumers and Customers. We’re TalentBrewers - we believe in our brands and our people, we believe that a truly inspiring and diverse place to work is a must. So if you get fired up about making a real difference as part of a winning team like we do, then we want to hear from you.

    Cerinte

    CERINTE:
    Studii superioare;
    Minim 3 ani experienta in activitatea de aprovizionare/management stocuri;
    Cunostinte utilizare SAP si pachet MS Office – nivel avansat;
    Cunostinte de SQL si baza de date – avantaj;
    Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    Cursuri de Supply Chain Planning, Inventory Planning si Material Requirements; Planning - avantaj;
    Proactivitate, identificarea solutiilor si obtinerea de rezultate;
    Abilitiati de relationare si comunicare;
    Abilitati de luare a deciziilor;
    Orientare spre client.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Mentinerea stocului optim in depozitele distribuitorilor si in toate depozitele secundare ale companiei. Monitorizarea stocurilor de bere din import si asigurarea reaprovizionarii pentru aceste produse.

    RESPONSABILITATI:,
    Calcularea stocurilor de siguranta, a stocurilor maxime si targetul de stoc pentru produsele importate;
    Interogarea forecastului de vanzare bere import in planul de aprovizionare si transmiterea acestuia pe termen mediu/lung catre departamentele de productie externe unde se produce berea;
    Urmarirea planurilor de actiune si a implementarii acestora in temenul alocat
    Realizarea comenzilor saptamananale si lunare catre departamentele primire comenzi in tarifele agreate;
    Urmarirea derularii comenzilor marfii din import la nivel de camioane tonaj maxim
    Urmarirea si programarea returului de ambalaj gol pentru produsele din import cu ambalaj returnabil;
    Plasarea comenzilor de transport catre funizorii din intern aferente comenzilor din import;
    Urmarirea facturilor de plata transport comenzi import conform contractelor agreeate
    Calcularea si validarea stocurilor de siguranta la nivel de produs, distribuitor si depozite secundare;
    Urmarirea nivelului de prospetime ale produselor la nivel de distribuitor si depozite secundare;
    Realizarea de rapoarte lunare;
    Calcularea si raportarea indicatorilor de performanta specifici.