Head of Quality Management Plant - Arad

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 20.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Studii superiore cu profil tehnic;
    • Experienta in industria automotive reprezinta un avantaj;
    • Cunostintele de limba engleza sunt obligatorii, cunostintele de limba Germana reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte in standardele de calitate ISO 9000; IATF 16949;
    • MS Office, QS Stat;
    • Abilitati bune de comunicare;
    • Adaptabilitate;
    • Abilitati de organizare si de leadership.

    Responsabilitati

    • Asigura desfasurarea si implementarea standardelor QM in Plant;
    • Isi asuma responsabilitatea pentru:
    - Toate activitatile QM din Plant;
    - Instruirile & Calificarile echipei QM din Plant;
    • Planificarea generala, monitorizarea si atingerea bugetului de calitate din Plant;
    • Asigura implementarea actiunilor de imbunatatire continua a proceselor de calitate, a procedurilor, politicilor, activitatilor si raporteaza in Plant;
    • Asigura respectarea cerintelor clientilor in Plant;
    • Este autorizat sa opreasca productia si/sau expedierea pentru reducerea riscului de procese/produse neconforme;
    • Implementeaza si monitorizeaza auditurile interne si externe;
    • Coordoneaza completarea rapoartelor de audit;
    • Asigura suport staff-ului pe training-uri de calitate;
    • Monitorizeaza procesele de implementare;
    • Mentine contactul cu clientii;
    • Se asigura ca cerintele clientului sa fie transmise;
    • Coordoneaza implementarea schimbarilor in departamentul de calitate la nivel de plant;
    • Coordoneaza revizuirea si distribuirea documentelor, traducerea instructiunilor in limba nativa;
    • Coordoneaza auditurile interne de proces;
    • Coordoneaza proiectele de imbunatatire din departamentul de Calitate.