Specialist Contractari si Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Specialist Contractari si Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Vrei sa te dezvolti profesional lucrand pentru primul dezvoltator imobiliar de pe piata din Romania? Te invit sa aplici! Vei avea ocazia sa inveti de la profesionisti cu peste 25 de ani de experienta in proiecte imobiliare!

    Experienta de 3 ani in achizitii (reprezinta avantaj experienta in achizitii de materiale de constructii si finisaje);
    Studii superioare economice sau tehnice;
    Cunostinte medii de limba engleza;
    Bune abilitati de comunicare si relationare, planificare si organizare;
    Atitudine proactiva si orientare catre rezutate.

    Responsabilitati

    Derularea si administrarea proceselor de licitatie (identificarea si selectia furnizorilor), conform politicilor interne ale companiei, in colaborare cu managerii de proiect;
    Redactarea documentatiei necesare organizarii si bunei desfasurari a evaluarii si selectiei furnizorilor, impreuna cu superiorul direct si cu managerii de proiect;
    Procesarea ofertelor comerciale (bonitati financiare, preturi unitare), conform graficului de derulare a licitatiilor, precum si facilitarea colectarii evaluarilor tehnice;
    Administrarea bazelor de date cu furnizori de servicii;
    Crearea unui cadru transparent privind costurile aferente activitatilor de procurare a materialelor si gestionare a furnizorilor si dezvoltarea prognozelor privind necesarul de materiale, pe categoriile alocate Departamentului Dezvoltare;
    Evaluarea ofertelor primite si elaborarea recomandarilor;
    Monitorizarea bunei derulari a contractului in timpul executiei (in cazul contractelor care includ servicii);
    Cercetarea permanenta a pietei in privinta evolutiei preturilor si a identificarii de noi furnizori si solutii noi/alternative in vederea optimizarii activitatii;
    Previzionarea evolutiei preturilor si propunerea strategiilor legate de acestea;
    Identificarea oportunitatilor de reducere si optimizare a costurilor aferente categoriilor stabilite si analizarea acestora in vederea alegerii solutiei potrivite;
    Asigurarea monitorizarii active a contractelor si gestionarea solicitarilor de modificare a contractelor in vigoare (in colaborare cu Managerul Proiect, Managerul de Achizitii si Departamentul Juridic)
    Indeplinirea cerintelor de raportare si respectarea bugetului alocat.