Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent receptie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auto Italia active.Vezi toate job-urile Asistent receptie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auto Italia |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.04.2019 |
Remote work: | On-site |
În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.
Cerinte
Educatie si expunere:
Studii universitare (Facultatea Transporturi Sectia Autovehicule Rutiere) reprezinta un avantaj.
Expereinta pe o pozitie similara de cel putin 6 luni
Cunostinte de limba italiana si/sau engleza;
Cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte, abilitati specifice:
Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
Cunoasterea produsului si a pietei auto
Cunostiinte utilizare Automaster
Normative constructor
Cunostinte, abilitati generale:
Initiativa
Abilitati de comunicare/ negociere
Atitudine/ Tinuta
Orientare catre atingerea obiectivelor
Organizare
Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
Spirit de echipa
Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia ;
Inregistreaza solicitarile/informatiile si datele de identificare ale autovehiculului si ale clientului;
Programeaza Clientii in service in functie de solicitarile acestora ;
Instiinteaza clientii, in functie de cele solicitate, consultandu-se in prealabil cu Receptionerii, Sefii de Ateliere si Responsabilul de Service;
Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia;
Asigurarea contactarii tuturor clientilor care s-au reintors in service cu incidentul sesizat initial (retur service);
Participa la analiza rezultatelor "Contactului dupa Reparatiei" impreuna cu tot personalul de Service;
Tine o evidenta riguroasa a apelurilor, a termenelor convenite pentru a raspunde, a raspunsurilor si solicita sprijin superiorului direct atunci cand termenul de raspuns intarzie nejustificat ;
Pentru confirmarea programarii, clientul va fi interpelat cu 24 ore inainte, conform Procedurilor After Sales
In cazul in care clientul isi anunta intentia de a renunta la programarea deja stabilita, informeaza imediat Receptia pentru a putea aloca timpul respectiv altui client ;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent executiv – remote Aplica fara CV | |
INGINER RECEPTIE SERVICE Aplica fara CV | |
Inginer proiectant echipamente sub presiune – conducte si recipiente metalice – servicii de inginerie si asistență tehnica Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (25) |
Raporteaza eroarea la