Supply Chain Planner

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    •Studii superioare absolvite.
    •Nivel avansat de limba engleza.
    •Cunostinte suita Microsoft Office (Excel, Word)
    •Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.
    •Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor.
    •Abilitati de planificare si analiza stocuri/ comenzi.
    •Experienta min 2 ani in domeniul logisticii/gestionare stocuri / emitere comenzi.

    Responsabilitati

    Pentru unul dintre clientii nostri, unui dintre cei mai mari jucatori pe piata de retail, suntem in cautarea unui Supply Chain Planner.

    Descrierea jobului:
    • Genereaza previziunile de vanzari si genereaza modele statistice/ analize pentru a sprijini deciziile comerciale de amploare.
    •Modifica previziunile initiale privind comenzile magazinelor, prin factorii calitativi corespunzatori, sustinuti de sistem si/ sau prin colectarea informaţiilor corespunzătoare de la experti (de exemplu dept. Management Oferta, Operational).
    •Defineste nivelurile necesare pentru stoc si calculeaza cerintele nete rezultate in urma aplicarii obiectivelor strategice stabilite (target).
    •Gestioneaza procesul de comanda prin acorduri cu furnizorii, conditiile de livrare, obiectivele privind disponibilitatea si nivelurile dorite pentru stoc.
    •Asigura executia comenzilor de catre furnizori (furnizori locali și de import).
    •Monitorizeaza performanţa stocului si a disponibilitătii marfii si ia mssurile de corectie corespunzatoare.