Specialist Achizitii

Angajator: SMART ID DYNAMICS
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Smart ID Dynamics helps clients across industries to optimize their processes by integrating barcode and RFID data capturing solutions.

    Smart ID Dynamics entered the Romanian auto ID market in 2010, after identifying the many challenges companies face in implementing mobile solutions as well as after understanding that the main trend of all industries is that mobility becomes the most important tool for increasing efficiency and for optimizing the business processes.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Minimum 2 ani pe o pozitie similara
    Cunostinte solide de MS Office: Excel, Outlook
    Orientare catre client, catre rezultate; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar
    Excelente abilitati de comunicare, negociere si de lucru in echipa
    Persoana dinamica, analitica, atenta la detalii, cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice

    Responsabilitati

    Inregistreaza documentele necesare aferente procesului de achizitie, conform procedurilor interne si confirma/transmite catre Dep. Sales confirmarile de comanda
    Monitorizeaza intregul proces de achizitii de la cerere pana la livrare/plata
    Instiinteaza departamentele solicitante asupra intarzierilor la livrare
    Solicita si verifica facturile emise de furnizori in timp real
    Transmite facturile de achizitii Dep Financiar si Dep. Logistica
    Pregateste documentele vamale in vederea importului de marfa
    Tine evidenta preturilor furnizorilor agreati si actualizeaza constant baza de date
    Face estimari corecte de timp si isi respecta termenele limita asumate
    Asigura permanenta actualizare a contractelor, a actelor aditionale, in conformitate cu procedura interna de achizitii
    Stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii
    Colaboreaza cu celelalte departamente pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizionate
    Asigura suport pentru aprobarea/modificarea furnizorilor
    Asigura arhivarea fizica si in soft a comenzilor si corespondentei legate de acestea
    Solutioneaza neconformitatile aparute in procesul de achizitie
    Face parte din comisia de inventariere a stocurilor

    Alte informatii

    Oferta:
    Mediu placut de lucru, cursuri profesionale
    Posibilitatea de dezvoltare profesionala
    Beneficii atractive: abonament medical, Bookster, Fruit Day;
    Salariu motivant.