Contabil Sef

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Contabil Sef active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Studii superioare cu profil economic;
    Experienta de cel putin 5 ani intr-un pozitie similara;
    Certificare standarde de raportare internationala;
    Experienta in coordonarea echipei (minim 4-5 persoane);
    Limba engleza nivel avansat;
    Maturitate, integritate;
    Atentie la detalii;
    Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    Bune cunostinte MS Office;
    Bune cunostinte de legislatie in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
    Experienta in lucrul cu Charisma reprezinta un plus.

    Responsabilitati

    Organizeaza si supervizeaza operatiunile zilnice de contabilitate si trezorerie;
    Coordoneaza inchiderile de luna si de an in contabilitatea locala cu respectarea termenelor de grup si locale;
    Pregateste si depune rapoarte, declaratii periodice si situatii financiare catre autoritatile locale;
    Face propuneri de imbunatatire a procedurilor si politicilor interne contabile, propune noi proceduri care au ca scop eficientizarea activitatii;
    Coordoneaza activitatea contabililor din subordine (6 persoane);
    Colaboreaza cu echipa de Control Financiar pentru raportarile catre management si pentru efectuarea verificarilor interne corporate;
    Reprezinta compania in relatia cu auditorii externi si cu autoritatile fiscal.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Posibilitate de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii cu traditie in domeniu;
    - Lucrul in cadrul unei echipe ce incurajeaza implicarea si initiativa.