Order Entry Responsible-perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergenbier S.A. active.


Vezi toate job-urile Order Entry Responsible-perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Bergenbier S.A.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 13.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    We win through great people, working together to become First Choice for Consumers and Customers. We’re TalentBrewers - we believe in our brands and our people, we believe that a truly inspiring and diverse place to work is a must. So if you get fired up about making a real difference as part of a winning team like we do, then we want to hear from you.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare
    Minim 1 an experienta in Customer Service/Call Center
    Experienta lucru in Excel (obligatoriu), SAP - avantaj
    Cunostinte de limba engleza – nivel mediu/avansat
    Abilitati excelente de comunicare, relationare interpersonala, persuasiune si influentare
    Abilități de analiza, rezolvare probleme și luare de decizii
    Gestionarea cerintelor multiple, planificare si prioritizare
    Orientare catre client si rezultate
    Gandire critica si analitica
    Atenție la detalii
    Spirit de echipa
    Contract perioada determinata pana la 2 ani - inlocuire persoana concediu crestere copil

    Responsabilitati

    SCOPUL POZITIEI:
    Colectarea, verificarea, prelucrarea si inregistrarea la nivel centralizat, in sistemul SAP, a comenzilor primite de la clientii KA. Comunicarea cu clientii KA si departamentul comercial.


    RESPONSABILITATI:
    Colectarea si procesarea comenzilor primite de la clientii KA pe WEB, fax, e-mail.
    Procesarea si transmiterea comenzilor catre Centrele de Distributie primara si secundara pentru a fi livrate
    Comunicarea cu clientii KA si cu departamentul comercial KA pe probleme legate de comenzi, livrare, disponibilitate produse, aprobari specifice, etc.
    Procesarea comenzilor in sistemul SAP
    Administarea bazei de date WEB si EDI – clienti KA si articole
    Asigura comunicarea cu furnizorul de servicii logistice (distributie secundara) pe probleme legate de comenzi KA si solicitari ridicare ambalaje.
    Monitorizare Service Level cu clientii KA si alti KPI specifici