Corporate Help Line Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Corporate Help Line Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Ce trebuie sa faci?


    Rolul de Corporate Helpline Representative este unul foarte important, pentru ca vei discuta cu clientii nostri, tu fiind prima persoana cu care vor lua legatura in cadrul companiei. Te vor suna pentru subiecte diverse, spre exemplu informatii despre factura, oferte si reclamatii. Dupa fiecare apel, clientul primeste un sondaj si isi spune parerea despre discutia cu tine, de aceea este important sa te concentrezi la fiecare apel.

    Responsabilitati

    Ce cautam ?


    Avem nevoie de o persoana dornica sa lucreze in echipa, sa ne propuna idei de schimbare si foarte creativa. Cum clientul este cel mai important in activitatea noastra, avem nevoie de o persoana flexibila si care sa propuna variante multiple de rezolvare a solicitarilor. Ne-ar ajuta daca ai cunoaste limba engleza si sa operezi calculatorul.


    Cu ce te putem ajuta noi?


    Iti propunem un program de lucru in ture, un pachet salarial format din parte fixa si parte variabila, dar si un pachet de beneficii, despre care vom discuta mai multe cand ne vom vedea la sediul nostru.

    Procesul de recrutare implica si un test, dar nu-ti face griji!


    Alte informatii

    Te-am convins? Aplica si ne vedem la Orange!



    Iti multumim ca ai aplicat la Orange!