Contabil primar

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    Meticulozitate, acuratete si atentie sporita pentru detalii.
    Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
    Orientarea spre rezultat;
    Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
    Rezistenta la stres;
    Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor; Abilitatea de a respecta termenele limita
    Implicare si spirit de initiativa;
    Experienta in domeniu, de minim 2 ani;
    Cunoastere avansata a utilizarii MS Excel.
    Limba engleza - nivel avansat.

    Responsabilitati

    Intocmeste evidenta zilnica a incasarilor si platilor in registrul de casa
    Verifica si inregistreaza toate facturile de intrare si raporteaza periodic situatia furnizorilor neachitati; tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta
    Intocmește si completeaza documentele de plata / incasare si ține evidența cecurilor , biletelor la ordin , platilor externe
    Colectarea si inregistrarea chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa
    Raporteaza periodic situatia clientilor neincasati, raspunde de trimiterea diverselor notificari de plata catre clientii restanti conform procedurilor interne
    Gestioneaza platile fiscale periodice, se asigura de plata acestora la termen
    Gestioneaza fondul de numerar, contorizand soldul saptamanal, asigura disponibilitatea sumelor necesare pentru indeplinirea activitatilor curente ale societatii
    Realizeaza periodic rapoarte si analize conform cerintelor interne
    Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil
    Efectuarea inventarierii situatiilor - clienti si furnizori
    Sesizarea verbala si/sau in scris cu privire la constatarea unor eventuale vicii de forma sau fond a documentelor primare prezentate si asupra oricaror greseli care pot fi corectate la timp
    Completarea documentelor de contabilitate si evidenta lor primara, respectand modul de intocmire a documentelor (registru de casa)
    Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
    Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
    Inregistrarea facturilor emise si urmarirea incasarilor la termen
    Relationeaza cu banca privitor la incasarea de la clienti inclusiv a BO-urilor si CEC-urilor; tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.
    Gestioneaza relatia cu persoana insarcinata sa achizitioneze zilnic bunurile de consum curent si alte achizitii, emite catre aceasta cerinte de achizitii pe baza solicitarilor primite de la colegi si conducerea societatii si asigura necesarul de numerar (solicitari si deconturi)