Internship - Analist Servicii Clienti - Echipa Baza de date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Internship - Analist Servicii Clienti - Echipa Baza de date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii superioare in curs de finalizare/ finalizate;

    Experiență în actualizarea și administrarea bazelor de date - reprezinta un avantaj;

    Cunoștințe foarte bune in Excel (efectuarea operațiilor de bază, formatarea celulelor, operații speciale de editare, utilizarea formulelor și a funcțiilor, utilizarea diagramelor);

    Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Gestionarea portofoliului de companii și persoane fizice alocate;

    Efectuarea modificărilor în baza de date de abonați, intrări/ ieșiri;

    Introducerea în sistem a noilor abonați ai serviciilor medicale;

    Introducerea contractelor în baza de date, trimiterea acestora către clienți și urmărirea plăților;

    Întocmirea de rapoarte de consum lunare, anuale sau la cerere pentru serviciile accesate.

    Alte informatii

    Vei lucra intr-un mediu de lucru confortabil și stimulativ și o echipă profesionistă și deschisă care susține învățarea continuă;

    In aceasta perioada ti se va aloca un buddy din echipa care iti va oferi mentoring si coaching;
    Vei avea contract de munca & toate beneficiile de angajat REGINA MARIA:
    - bonuri de masa;
    - abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    - abonament Bookster;
    - discounturi la parteneri externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (317)