Asistent Manager produse creditare - PF

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Asistent Manager produse creditare PF pentru clientul sau, o companie din domeniul bancar.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate (masterat) in domeniul financiar/economic/bancar;
    - Cunostinte de limba engleza avansat;
    - Cunostinte bune de operare PC;
    - Bune cunostinte bancare si abilitati de sintetizare;
    - Atitudine proactiva, orientare spre rezultate;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Analizezi si monitorizezi produsele gestionate din punct de vedere profitabilitate, volum de vanzari si competitivitate;
    - Propui campanii de retentie, vanzari, segmente etc.;
    - Urmaresti ciclul de viata al produselor existente, in vederea imbunatatirii sau retragerii de pe piata;
    - Adaptezi si imbunatatesti produsele existente in vederea satisfacerii nevoilor clientilor, dar si pentru atingerea rezultatelor financiare, in conformitate cu planul de buget si cu strategia de dezvoltare a afacerii;
    - Propui si dezvolti produse/servicii noi din zona de responsabilitate, in conformitate cu nevoile clientilor si concurenta;
    - Elaborezi reglementari interne aferente (descrieri de produs, proceduri de lucru, dobanzi aplicate etc) si le actualizezi ori de cate ori este necesar;
    - Intocmesti si transmiti periodic catre superiorul direct rapoarte specifice produselor si serviciilor gestionate in calitate de asistent manager de produs.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Beneficiezi de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.

    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.

    Iti dorim mult succes!