HR Generalist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile HR Generalist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA , firma de consultanta in resurse umane, recruteaza HR Generalist pentru clientul sau, companie care activeaza in domeniul retail.

    • Nivel minim de studii finalizate de licenta/ master,
    • Experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj,
    • Competente de utilizare a pachetului Microsoft Office la nivel mediu- avansat,
    • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu- avansat,
    • Abilitati de comunicare orala si scrisa,
    • Bune abilitati organizationale si interpersonale,
    • Respectarea unui nivel ridicat de confidentialitate.

    Responsabilitati

    • Asisti la dezvoltarea si administrarea de proceduri si orientari pentru a ajuta angajatii cu privire la indeplinirea obiectivelor strategice ale companiei,
    • Mentii o relatie durabila cu celelalte departamente ale companiei,
    • Te ocupi de crearea unui sistem de instruire interna a angajatilor, care sa raspunda necesitatilor de formare a acestora,
    • Ajuti la monitorizarea structurii salariale si a salariilor companiei, precum si a sistemelor de plati variabile din cadrul acesteia, inclusiv bonusuri si mariri salariale,
    • Recomanzi modificari ale salariilor oferite, cu scopul de motivare,
    • Asisti la realizarea unui proces de dezvoltare a organizatiei la nivel de companie, care abordeaza aspecte precum, designul organizatiei si gestionarea schimbarii .
    • Participi la dezvoltarea angajatilor, avand rolul de a crea training-uri de specialitate.
    • Te asiguri de comunicarea angajatilor prin intermediul feedback-ul in urma unor intalniri ale companiei, programe de sugestii , sondaje de satisfactie a angajatilor,
    • Ajuti la monitorizarea culturii organizatiei astfel incat sa sprijini realizarea obiectivelor companiei si sa promovezi satisfactia angajatilor.

    Alte informatii

    Beneficiezi de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.
    Iti dorim mult succes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (6)