Assistant manager

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Cunostinte bune operare PC MS Office:WORD, EXCEL, navigare internet
    - Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    - Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    - Capacitate de a respecta termene limita
    - Atentie catre detalii
    - Placere si abilitate de a invata lucruri noi
    - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate


    Responsabilitati

    - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    - Inregistrarea facturilor;
    - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
    - Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    - Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti
    angajati;
    - Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    - Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - Actualizarea bazei de date documente
    - Rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.