Customer Advisor Contact Center – HelpDesk Department

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 24.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Competentele care te pot recomanda sunt:
    • Cunostinte de operare PC, Internet si MS Office;
    • Cunostinte tehnice (echipamente de comunicatie: Routere si Switch-uri);
    • Cunostinte SQL si comenzi MS DOS pot constitui un avantaj.

    Responsabilitati

    Pentru ca noi ne cautam un coleg care sa:
    • Ofere preponderent suport telefonic, dar si prin intermediul canalelor alternative clientilor utilizatori de bancomate (ATM-uri & BNA-uri) sau dispozitive de acceptare la plata a cardurilor (POS-uri);
    • Monitorizeze si asigure buna functionare a retelei de bancomate;
    • Ofere informatii, suport si consiliere in privinta produselor si serviciilor oferite de banca;
    • Asigura suport si consiliere pentru firmele de service si colegii din reteaua de sucursale.

    Alte informatii

    Daca iti doresti sa afli mai multe despre ce presupune activitatea noastra, atunci ne dorim sa te cunoastem.

    Cum? Simplu! Aplica CV-ul pentru acest job.

    Experienta in domeniu poate reprezenta un plus, daca nu, noi te putem ajuta sa o dobandesti.

    Hai sa descoperi ATMosfera si POSibilitatile de explorare de la UniCredit Bank!