Administrator de contract
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile certSIGN active.Vezi toate job-urile Administrator de contract active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | certSIGN |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.02.2019 |
Remote work: | On-site |
certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.
Cerinte
Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic
Experienţa profesională: minim 1 an in activitati similare
Foarte buna experienta in intocmirea de tabele, evidente si rapoarte
Cunostinte de contabilitate primara
Experienta in procesarea de date constituie un avantaj
Experienta in utilizarea unui sistem informatic gen ERP constituie un avantaj
Abilitati de invatare rapida
Capacitate de planificare si organizare
Foarte buna organizare si atentie la detalii
Excelente abilitati de comunicare si relationare
Foarte bune cunostinte operare calculator: MS Word, Excel, Outlook; Document Management (de preferat), Internet
Limba engleză – nivel mediu.
Utilizarea sistemului de Document Management: inregistrarea de date aferente proiectelor alocate (business plan, documente aferente, alte date etc.) si extragerea de rapoarte
Emiterea pentru fiecare proiect a necesarului de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat in business plan. Intocmirea situatiilor de materiale
Intocmirea si transmiterea documentelor necesare obtinerii scrisorilor de garantie bancara sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate in derulare
Pregatirea, alaturi de responsabilul logistic, a echipamemntelor si materialelor pentru livrarea la beneficiar
Planificarea si optimizarea resurselor, alaturi de Managerul de proiect
Urmarirea derularii contractelor comerciale avute in gestiune si semnalarea nerespectarii de catre beneficiar a oricaror clauze contractuale
Urmarirea, alaturi de Managerul de proiect, a executiei comenzilor si a lucrarilor suplimentare, primite de la beneficiari
Emiterea facturilor catre clienti
Urmarirea efectuarii la timp a platilor furnizorilor
Intocmirea de situatii financiare (venituri/cheltuieli) si de situatii de lucrari (devize)
Gestionarea cheltuielilor cu deplasarea la client si a altor cheltuieli
Asigurarea incadrarii lucrarilor si a cheltuielilor in bugetele alocate pe contracte
Raportari saptamanale catre Managerul de proiect privire la stadiul facturilor emise catre beneficiar, cat si cu privire la orice alte aspecte in legatura cu contractele avute in gestiune.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contracts Execution Specialist Hybrid | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (148) |
Raporteaza eroarea la