Asistent Manager

Angajator: CERTSIGN S.A.
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

    Cerinte

    Cerinţe:

    Studii superioare, de preferat in domeniul economic sau administrativ
    Minim 2 ani experiență de muncă și minim 6 luni experiență pe un post de asistent manager
    Abilități:
    - invățare rapidă și proactivitate

    - procesarea de informații din tabele si rapoarte

    - planificare, organizare și respectarea termenelor limită

    - foarte bună atenție la detalii

    - comunicare în scris și oral cu toate nivelurile de management

    - lucru în echipă

    Persoana ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă și diplomată
    Cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet; experiența în utilizarea unui sistem ERP constituie un avantaj
    Cunoștințe de limba engleză: nivel avansat.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:

    Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
    Organizarea activităților de protocol
    Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
    Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc.
    Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
    Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
    Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
    Realizarea pontajului lunar
    Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
    Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
    Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
    Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
    Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
    Depunerea și ridicarea de numerar din casierie
    Întocmirea de repoarte si centralizari diverse.