Customer Support lb.Engleza

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris) nivel C1;
    - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj;
    - Abilitatea de a analiza o problemă și de a oferi soluții viabile;
    - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare;
    - Atenție la detalii;
    - Bune abilități de operare PC.

    Responsabilitati

    - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei prin email, chat sau telefon
    - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru;
    - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat;

    Alte informatii

    Ce oferim:

    - Contract individual de munca;
    - Program de lucru flexibil si se lucreaza 5 zile din 7, cu doua libere consecutive si se desfasoara in 3 schimburi: Tura I 7:00 – 16:00; Tura II 16:00 – 01:00; Tura III 22:00 – 7:00;
    - Tichete de masa;
    - Bonus in functie de rezultate cu o valoare de 225 ron net / luna;
    - Decont transport in valoare de 120 lei, plus voucher taxi pentru program de noapte;
    - Abonament MedLife;
    - Beneficii pentru salariati, discounturi la diversi parteneri (sala de fitness, scoala de soferi,etc).