Helpdesk - Limba Engleza

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris) nivel C1;
    - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj;
    - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare;
    - Bune abilități de operare PC.

    Responsabilitati

    - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email sau chat;
    - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru;
    - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat;

    Alte informatii

    Ce oferim:

    - Contract individual de munca;
    - Program de lucru flexibil si se lucreaza 5 zile din 7 cu 2 libere consecutive;
    - Tichete de masa cu valoare de 315 ron / luna;
    - Training specializat si esti platit pe toata durata acestuia;
    - Bonus in functie de rezultate cu o valoare de 225 ron net / luna;
    - Decont transport in valoare de 120 lei;
    - Beneficii medicale la MedLife;
    - Beneficii pentru salariati acordate lunar;
    - Bonusuri pentru fiecare prieten recomandat.