Consilier Juridic - BRD Asigurari de Viata & BRD Pensii

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • Experienta juridica in domeniul asigurarilor: minim 1 an;
    • Vechime in activitate juridica: minim 7 ani;
    • Experienta reprezentare in instanta: minim 1 an;
    • Cunostinte de legislatie a asigurarilor conform Regimului de Solvabilitate II, drept civil si de procedura civila, de drept fiscal si procedura fiscala, in materia contractelor, de guvernanta corporativa.

    Responsabilitati

    • Asigurarea securitatii activitatii companiei prin:consultanta, asistenta si reprezentarea societatii, precum si apararea drepturilor si intereselor legitime ale acesteia in raporturile cu autoritatile publice, institutiile de orice natura, precum si cu orice persoana juridica sau fizica, romana ori straina.
    • Oferirea consultatiilor cu caracter juridic in toate domeniile dreptului şi redactarea de opinii juridice cu privire la aspecte legale ce privesc activitatea societatii;
    • Participarea la conceperea si validarea tuturor documentelor contractuale; redactarea proiectelor de contracte, precum si asistenta la negocierea clauzelor contractuale;
    • Reprezentarea juridica a societatii conform imputernicirilor acordate de catre conducere;
    • Gestionarea activitatii sociale si asistenta la organizarea in special a sedintelor Consiliului de Administratie, Comitetului de Audit si ale Adunarilor Generale ale Actionarilor in conformitate cu legea;
    • Participarea la analizarea, tratarea si raportarea reclamatiilor clientilor;
    • Urmarirea legislaţiei nou aparute şi a proiectelor legislative care impacteaza operaţiunile societatii şi furnizarea de informaţii prompte catre conducere si departamentele societatii si organizarea urmaririi conformitatii cu legislatia in vigoare.