Customer Care Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Secom® active.Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Secom® |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.03.2019 |
Remote work: | On-site |
Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.
Studiile superioare reprezinta un avantaj;
Abilitati de organizare personala si planificare foarte bine dezvoltate;
Bune abilitati de comunicare (coerenta si claritate);
Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp;
Orientat(a) catre identificarea de solutii;
Atentie la detalii;
Ms Excel nivel mediu;
Engleza nivel mediu.
Gestioneaza relatia operationala cu distribuitorii si Key Account-ii in ceea ce priveste:
Primirea comenzilor;
Procesarea comenzilor;
Programarea transportului;
Informarea clientului ref. stocuri, preturi, produse noi, pachete promo;
Follow up pe comenzi (se asigura ca s-au livrat produsele);
Verificarea emiterii facturilor/ Transmitea facturilor pe email-ul clientului;
Verificarea platii facturii;
Rezolvarea eventualelor reclamatii.
Pachet salarial motivant (tichete de masa, abonament de sanatate, bonus de performanta, prima de loialitate, zile libere acordate conform cu vechimea in companie etc);
Traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.
Compania asigura transport de la metrou (Pipera) catre sediul central (Tunari) si inapoi, la finalul programului;
Program de lucru: 09.00-17.30 (L-V).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Advisor with Serbian/Croatian Hybrid | |
Crypto Customer Success Intern (Bucharest-Remote) - Token Metrics Aplica fara CV | |
FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la