Customer Care Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Secom® active.


Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Secom®
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 16.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
    Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.

    Cerinte

    Studiile superioare reprezinta un avantaj;
    Abilitati de organizare personala si planificare foarte bine dezvoltate;
    Bune abilitati de comunicare (coerenta si claritate);
    Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp;
    Orientat(a) catre identificarea de solutii;
    Atentie la detalii;
    Ms Excel nivel mediu;
    Engleza nivel mediu.

    Responsabilitati

    Gestioneaza relatia operationala cu distribuitorii si Key Account-ii in ceea ce priveste:
    Primirea comenzilor;
    Procesarea comenzilor;
    Programarea transportului;
    Informarea clientului ref. stocuri, preturi, produse noi, pachete promo;
    Follow up pe comenzi (se asigura ca s-au livrat produsele);
    Verificarea emiterii facturilor/ Transmitea facturilor pe email-ul clientului;
    Verificarea platii facturii;
    Rezolvarea eventualelor reclamatii.

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant (tichete de masa, abonament de sanatate, bonus de performanta, prima de loialitate, zile libere acordate conform cu vechimea in companie etc);
    Traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.
    Compania asigura transport de la metrou (Pipera) catre sediul central (Tunari) si inapoi, la finalul programului;
    Program de lucru: 09.00-17.30 (L-V).