Expert Guvernanta Proces Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Expert Guvernanta Proces Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:
    • studii superioare economice sau tehnice;
    • traing-uri specifice: achizitii/ fluxuri de logistica, contabilitate, controlul costurilor;
    • vechime minima in specializare de 5 ani, din care in institutii financiar-bancare 3 ani si in pozitii de management 2 ani;
    • cunostinte economice si financiare;
    • Metodologia de management al proceselor (Lean, Six Sigma) este recomandata;
    • cunostinte de tehnice si de tehnologie a informatiei;
    • abilitati analitice, de monitorizare si control si de analiza si sinteza;
    • nivel avansat MS office (Excel, Access, Power Point);
    • limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • esti responsabil pentru guvernanta generala si managementul procesului de achizitii (definirea rolurilor generale si a responsabilitatilor, a SLA-urilor, definirea si masurarea KPI-ilor);
    • asiguri guvernanta tuturor proceselor de suport (ex: tratarea exceptiilor, gestionarea utilizatorilor, procesul de intretinere a datelor statice ale furnizorilor si ale clientilor interni, procesul de actualizare catalog);
    • esti responsabil cu cadrul de achizitii, responsabil cu politicile, reglementarile, instructiunile de lucru specifice si intretinerea tuturor documentelor utilizate ca suport pentru flux, incluzand linii directoare privind gestionarea contractelor, tipuri de cheltuieli (capex vs opex, alocarea pe centre de cost);
    • esti punct de escaladare in ceea ce priveste performanta procesului in legatura cu orice problema operationala sau neoperationala (ex: aprobari neprimite in termen, informatii neprimite pentru sumele preliminate, PO-uri neaprobate, intarzieri in cadrul fluxului de aprobare a facturilor);
    • esti responsabil de procesul de imbunatatie continua (incluzand aici identificarea cauzei radacina, initierea si implementarea schimbarilor IT si Non IT asupra procesului);
    • esti autoritate si expert in achizitii/rol cheie de cunoastere a procesului (inclusiv a celui mai bun mod de utilizare a aplicatiilor interne IT);
    • esti responsabil de actualizarea materialelor de training si coordonarea sesiunilor de instruire & sesiunilor de comunicare pentru toare rolurile din cadrul procesului;
    • esti responsabil de procesul de raportare, conform cerintelor conducerii (inclusiv crearea si mentinea unui cadru adecvat de raportare);
    • esti responsabil de efectuarea de controale regulate privind calitatea (pe baza de esantioane) in ceea ce priveste rezultatele principalelor activitati ale procesului.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    • oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    • sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    • echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.
    Vino sa ne cunosti si poti face parte din echipa noastra!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (102)