Receptionera

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Secom® active.


Vezi toate job-urile Receptionera active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Secom®
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 01.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
    Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.

    Cerinte

    Capacitatea buna de organizare
    Atentie la detalii si acuratete in demersurile intreprinse
    Abilitati de comunicare verbala si in scris;
    Capacitate buna de relationare;
    Rapiditate in realizarea sarcinilor zilnice;
    Asimilarea rapida a informatiilor necesare desfasurarii activitatii si aplicarea lor;
    Cunostinte PC – pachetul Ms Office – nivel mediu;
    Cunostinte de limba engleza – nivel conversational;
    Experienta in Secretariat constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Ofera suport informational si asigura protocolul pentru colaboratorii/candidatii care se prezinta la sediul central al companiei;
    Gestioneaza programarile pentru salile de intalniri;
    Raspunde de preluarea corespondentei/coletelor si de distribuirea acestora in cadrul companiei;
    Preia si transmite apelurile telefonice;
    Tine evidenta si organizeaza/arhiveaza documente conform cerintelor;
    Desfasoara activitati de organizare si protocol (evenimente interne: sedinte, cursuri etc)
    Reprezinta suport pentru celelalte departamente;

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant (tichete de masa, abonament de sanatate, bonus de performanta, prima de loialitate, reduceri aplicate la produsele companiei etc);
    Mediu de lucru organizat si placut;
    Posibilitate de dezvoltare profesionala;
    Compania asigura transport de la metrou (Pipera) catre sediul central (Tunari) si inapoi, la finalul programului;
    Program de lucru: 09.00-17.30 (L-V).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (8)