Customer Support Tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nexus Electronics active.


Vezi toate job-urile Customer Support Tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Nexus Electronics
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator, Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii si Enigma 365 – aplicatia pentru cresterea productivitatii in cadrul companiilor. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.

    Cerinte

    • pasionat de tehnologie / autodidact / la curent cu noutatile din domeniul IT / Telecomunicatii
    • abilitati de comunicare prin telefon, atitudine orientata spre client
    • capacitatea de a lucra in echipa
    • atentie distributiva si atentie la detalii
    • cunostinte de Microsoft Office

    Responsabilitati

    • asigurarea asistentei tehnice, pentru clientii companiei, telefonic cat si prin mail
    • analizarea problemelor semnalate de catre clienti si oferirea de solutii in timp real
    • monitorizarea progresul cererilor de suport si informarea utilizatorilor și altor parti interesate
    • introducerea si / sau editarea datelor in CRM-ul organizatiei

    Alte informatii

    Alege sa faci urmatorul pas cu noi, mai jos poti regasi motivele pentru care angajatii nostri iubesc Nexus!
    • Asigurare medicala
    • Program de lucru accesibil
    • Training si suport permanent
    • Posibilitatea de dezvoltare si crestere
    • Acces la biblioteca interna