Asistent Dezvoltare si Amenajari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.Vezi toate job-urile Asistent Dezvoltare si Amenajari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro |
Angajator: | Farmacia Dona |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.
Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.
Alatura-te si tu echipei DONA!
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre, daca:
- esti absolvent de studii superioare - profil tehnic sau economic;
- ai experiența de minimum 1 an pe o pozitie similara în domeniile imobiliar si/ sau tehnic;
- ai experienta in amenajarea, dotarea spatiilor comerciale si in lucrul cu furnizorii de profil;
- ai capacitate de a organiza si coordona simultan proiecte ample;
- reactionezi prompt si gasesti solutii optime in situatii de criza;
- bune abilitati de comunicare (scrise, verbale) si negociere;
- esti o persoana flexibila, serioasa si integra;
- detii permis de conducere auto si ai disponibilitate de deplasare;
- monitorizarea contractelor de amenajari incheiate de companie pentru spatiile inchiriate sau proprii;
- intocmirea contractelor si actelor aditionale in conditiile agreate de companie;
- identificarea solutiei optime de amenajare din punct de vedere standarde/cost/termen de realizare/solutie tehnica constructiva
- negocierea conditiilor contractuale pentru amenajarea spatiilor inchiriate;
- identificarea furnizorilor de servicii si materiale din piata de profil;
- vizitarea spatiilor aflate in curs de amenajare conform planificarii;
- mentinerea evidentei documentelor specifice activitatii;
- pastrarea legaturii cu partenerii externi;
- intocmirea periodica si la cerere de rapoarte cu privire la status-ul deschiderii de locatii noi, relocari si reamenajari;
Care vor fi beneficiile tale:
- pachet salarial competitiv, corelat cu experienta si abilitatile tale;
- tichete de masa;
- card de reducere în farmaciile Dona;
- pregatire tehnica si oportunitatea dezvoltarii carierei;
- programe de teambuilding si evenimente periodice de motivare a echipei;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Asistent Director General BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la