Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    • Absolvent studii superioare
    • Experienta bancara sau in domeniul pietei de capital
    • Cunoasterea instrumentelor financiare
    • Cunoasterea Legii Pietei de capital, Codului Fiscal si altor reglementari specifice pietei de capital (ASF, BVB, CD, BNR)
    Cunostinte de contabilitate pentru acoperirea sarcinilor de depozitare a fondurilor de investitii si fondurilor de pensii pentru indeplinirea sarcinilor de inregistrare contabila a operatiunilor fondurilor

    Competente:

    • Abilitati de comunicare in limba engleza
    • Gandire analitica
    • Atentie la detalii, stabilirea prioritatilor si lucrul sub presiune
    • Atitudine proactiva

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Gestionarea conturilor curente apartinand fondurilor de investitii;
    • Gestionarea conturilor curente apartinand fondurilor de pensii;
    • Cooperarea cu alte departamente implicate, cu scopul de a indeplini sarcinile in termenul cerut;
    • Gasirea proactiva de solutii si rezolvarea problemelor;
    • Cunoasterea si aplicarea corecta a responsabilitatilor stabilite prin fisa postului si prin proceduri;
    • Desfasurarea activitatilor in concordanta cu procedurile interne si cu hotararile legale;
    • Informarea sefului de department, in timp util, cu privire la orice eroare aparuta in activitatea de zi cu zi;
    • Propunerea de solutii pentru erorile aparute in timpul desfasurarii activitatii zilnice;
    • Asigura incarcarea preturilor de piata pentru instrumentele financiare gestionate (aflate in portofoliile clientilor) conform reglementarilor in vigoare. Pentru fiecare instrument financiar se considera piata principala si sursa preturilor de inchidere sau de referinta: Bursa de Valori Bucuresti, Telekurs (pentru instrumentele financiare tranzactionate pe piete externe), REUTERS sau BLOOMBERG pentru orice alte instrumente financiare.
    • Inregistrarea tuturor tranzactiilor in sistemul EQUITAS, inclusiv operatiunile de cont curent inregistrate pentru un fond de investitii sau fond de pensii;
    • Inregistrarea in EQUITAS a operatiunilor de cumparare si rascumparare de unitati de fond, respectiv conversiile in unitati de fond pentru fondurile de pensii;
    • Intocmirea/verificarea zilnica, saptamanala sau lunara a raportarilor pentru ASF.;
    • Actualizarea modificarilor capitalului social conform notificarilor Depozitarului Central, monitorizarea limitelor investitionale, expunerile si incadrarea in gradul de risc pentru fondurile de pensii
    • Raportarea imediat catre ASF si atentionarea administratorului sau societatii de administratie cu privire la depasirea limitelor de investitii, expunerilor si incadrarii in gradul de risc pentru fondurile de pensii ;
    •• Gestionarea relatiei zilnice cu societatea de administratie (telefonic, e-mail, e-mail securizat, fax) etc.
    • Primirea din partea GSS Custodie si verificarea facturilor lunare generate de sistemul intern de facturare Billing
    • Transmiterea facturilor lunare catre administratorul fondului sau societatea de administrare
    • Inregistrarea contabila a operatiunile efectuate in contul fondului
    • Raportarea veniturilor din exploatare, intern si catre ASF
    • Gestionarea documentatiei privind fondurile de investitii si fondurilor de pensii (care include documentatia de administrare a actiunilor, deschideri de conturi, probleme de administrare etc.);
    • Analizeaza datele statistice la cererea sefului de department;
    • Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business
    • Reconcilierea detinerilor inregistrate in sistemul EQUITAS vs BACS in baza raportarilor primite de la GSS Custodie
    • Intocmirea si verificarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare (facturi si extrase de cont) Reconcilierea situatiei veniturilor cu Departamentul Contabilitate si Control Financiar.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Alt oras,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (79)