Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Audionova active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Audionova
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.


    Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.


    Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.


    Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania.

    Cerinte

    Studii superioare
    -Experienta pe un post similar minim 2 ani
    -Ambitios
    -Persoana cu initiativa

    Responsabilitati

    capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    - capacitate de a respecta termene limita
    - atentie catre detalii
    - placere si abilitate de a invata lucruri noi
    - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice (call center).
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - actualizarea bazei de date documente
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

    Alte informatii

    -Pachet salarial motivant
    -Masa si transport.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (137)