Sales Assistant-ALD Automotive

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta

    -Studii universitare,
    -Cel puţin 6 luni de experienţă într-o poziţie similară,
    -Cunoştinţe foarte bune în utilizarea calculatorului (windows, Ms- office, word , power-point, outlook);
    -Bună cunoaştere a limbii engleze.
    -Cunoaşterea limbii franceze este un atu.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi principale

    -Gestionează activităţile de vânzări ale biroului acţionând ca backup pentru AM, responsabilităţile incluzând:
    -Oferă asistenţă AM şi echipei de vânzări pentru îndeplinirea de către aceştia a sarcinilor şi pentru obţinerea de rezultate;
    -Îndeplineşte toate sarcinile administrative (scrisori, faxuri, emailuri din departamentul comercial);
    -Utilizează programele software pentru toate documentele necesare departamentului de vânzări (cotaţii, stabilirea corespondenţei dintre cotaţie şi linia de credit, exportare anexe electronice pentru facturile lunare; exportare rapoarte din sistem, crearea prospectilor/clientilor in sistem; introducerea/modificarea utilizatorilor/centrelor de cost);
    -Realizarea anexelor: anexa modificare termen de plata; anexa schimbare denumire client conform noului certificat de inregistrare; anexa modificare contract, anexa inchidere anticipata, anexa prelungire contracte, anexa introducere/excludere optionale;
    -Contactează telefonic clienţii în scopul actualizării bazei de date a ALD cu informaţii privitoare la kilometraj, durată şi numele conducătorului auto;

    Responsabilităţi generale
    -Învaţă şi se dezvoltă continuu: o organizaţie de succes trebuie să fie într-un proces constant de învăţare şi să pregătească managerii seniori de mâine;
    -Face dovadă de iniţiativă şi de inventivitate;
    -Analizează şi propune continuu aspecte care trebuie ameliorate în sfera sa de responsabilitate;
    -Contribuie la progresul şi la bunăstarea ALD;
    -Discută în mod constant problemele importante cu MOC şi face propuneri;
    -Acţionează ca un canal de comunicare între departamentul de VÂNZĂRI şi alte departamente;