BUSINESS & PM ANALYST

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile BUSINESS & PM ANALYST active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.01.2019
    Remote work: On-site

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de BUSINESS & PM ANALYST!

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    •Implicarea activa in analiza modelelor de business la nivelul segmentelor de client, oferind date si concluzii despre: nr clienti si produse detinute, profile de activitate, volume, cote de piata, rapoarte de activitate per client, penetrari produse, atritie estimata, profitabiliate per produs, masuratori privind customer experience etc;

    •Genererarea de rapoarte periodice (corecte/complete/in deadline-ul stabitit) in functie de solicitarile specifice; prezinta concluzii si factori de influenta, semnalizand zone de interes pentru managementul bancii;

    •Oferirea de suport in dezvoltarea si administrarea modelelor de analiza (modele de prognoza si predictie);

    •Oferirea de date si concluzii relevante pentru analiza modelelor de business la nivelul segmentelor de clienti;

    •Mentinerea parametrilor calitativi ai bazelor de date utilizate in activitatea de zi cu zi;

    •Monitorizarea profitabilitatii clientilor Retail, precum si alte cerinte de profitabilitate;

    •Oferirea de suport in dezvoltarea campaniilor Retail;

    •Cooperarea cu alte structuri de business pentru elaborarea si monitorizarea bugetului;

    •Asigurarea de suport pentru initiative si programe de vanzari venite din partea liniilor de business, estimand impactul in baza solicitarilor specifice.

    Cerintele noastre sunt:

    •Studii superioare finalizate;

    •Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat inclusiv limbajul de specialitate;

    •Cunoasterea avansata a Microsoft Office - Excel, Access;

    •Flexibilitate/adaptabilitate, initiativa si atentie pentru detalii, spirit de echipa si dinamism;

    •Abilitati de comunicare si prezentare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (117)