Assistant Manager

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing is one of the most important personnel leasing and recruitment company in Romania and is in a constant growth and development in this field.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare;
    - Experienta activitati de asistenta, secretariat, receptie;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Permis de conducere - reprezinta avantaj;
    - Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point);
    - Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice;
    - Respect pentru termene limită, reguli şi proceduri.

    Responsabilitati

    - Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative;
    - Documentarea si intocmirea dosarelor pentru clientii firmei (scriere contracte, comunicare, derulare contracte, perfectare oferte, emitere facturi);
    - Redactarea si transmiterea cererilor de oferta, primirea si centralizarea ofertelor;
    - Elaborarea de documente specifice activitatii;
    - Receptie, inregistrare, copiere/scanare si arhivare documente intrate/iesite din firma;
    - Mentinerea legaturii cu furnizorii si beneficiarii;
    - Activitati management flota auto;
    - Participarea activa la evenimente organizate de / pentru companie.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu atractiv;
    - tichete de masa;
    - prime sarbatori si de vacanta;
    - asigurare de viata;
    - asigurare medicala;
    - decont transport