Manager Calitate VELROM Iasi - Fabrica de biscuiti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Velrom active.


Vezi toate job-urile Manager Calitate VELROM Iasi - Fabrica de biscuiti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Velrom
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Lider de piata in jud Dambovita, Velrom este una dintre cele mai moderne fabrici de paine din tara .
    Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim produse de calitate, Aflata intr-un proces continuu de dezvoltare, compania se afla in cautare de profesioniști.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    -Studii superioare de specialitate (Industrie Alimentara/Controlul Calitatii ) finalizate;
    - Experienta in managementul calitatii (sistem & procese);
    - Experienta in gestionarea neconformitatilor;
    - Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei;
    - Foarte bune abilitati de comunicare;
    - Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point.

    Responsabilitati

    - Organizeaza, conduce si controleaza activitatea de asigurare a calitatii produselor si serviciilor din cadrul punctului de lucru;
    - Verifica monitorizarea zilnica a calitatii produselor, a serviciilor, cat si a curateniei in entitatile de Productie si transmite evaluarea lunara catre conducerea societatii si catre toate departamentelor implicate;
    - Participa trimestrial la evaluarea furnizorilor si anual la stabilirea listei de furnizori acceptati;
    - Introduce si monitorizeaza masurile corective si preventive in cazul unor reclamatii din partea clientilor si se asigura de eficienta implementarii lor;
    - Elaboreaza documentele pentru certificarea calitatii: declaratii de conformitate, buletine de analiza;
    - Se asigura ca procesele necesare sistemului de management al calitatii sunt stabilite, implementate si mentinute la nivel de punct de lucru;
    - Se asigura ca este promovata in cadrul organizatiei constientizarea cerintelor clientului;
    - Participa ca auditor, la auditurile interne si pregateste auditurile externe;
    - Participa la elaborarea si difuzarea procedurilor si instructiunilor de lucru in domeniul reglementarii proceselor de asigurare a calitatii produselor si serviciilor societatii;
    - Raspunde de corectitudinea monitorizarilor prevazute de documentele Sistemului de Management Integrat;
    - Intocmeste rapoarte catre conducerea societatii, privind functionarea sistemului de management al calitatii si imbunatatiri necesare;
    - Intocmeste rapoarte de neconformitate pentru nerespectarea procedurilor si a instructiunilor si regulamentelor aprobate intern.

    Alte informatii

    - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica;
    - Tichete de masă;
    - Decontare costuri abonamente transport urban/extraurban
    - Prime de recompensare a ideilor de imbunatatire;