SPECIALIST SUPORT DOCUMENTATIE

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 08.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Absolvent al unei facultati tehnice;
    •Limba franceza - nivel avansat;
    •Abilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural;
    •Abilitatea de a analiza o problema si de a propune o solutie;
    •Abilitatea de a ințelege importanța intocmirii corespunzatoare a unui contract de servicii;
    •Abilitatea de a gestiona problemele operaționale ale clientului (ascultare, ințelegere, analiza, transversalitate);
    •Abilitatea de a lucra cu colegii din diferite perimetre;
    •Rezistenta la stres si orientare catre client;
    •Autonomie;
    •Organizare si rigurozitate.

    Responsabilitati

    •Urmareste nivelul de satisfacție al clientilor si indicatorii de performanta, precum si termenele limita pentru rezolvarea solicitarilor de documente;
    •Inregistreaza cererile zilnice;
    •Analizeaza cererile clientilor, identifica informatiile / solutiile in diferite baze de date ale companiei pentru a gasi un raspuns;
    •Revine catre clienti, dupa identificarea solutiilor;
    •Contacteaza alte entități externe susceptibile de a oferi soluții;
    •Interacționeaza cu echipele de inginerie post-vanzare;
    •Mentine relatia cu clienții din Franta.