Office Assistant - Entry Level

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LINK group active.


Vezi toate job-urile Office Assistant - Entry Level active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: LINK group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    LINK group este o companie multinațională cu peste 10 ani de activitate în România și peste 20 de ani de experiență în domeniul educației în Europa, fiind unul dintre liderii de pe piața serviciilor educaționale în România, R. Moldova, Serbia și Bosnia. Ne luăm angajamentul de a forma cursanți din toată țara și de peste hotare, astfel încât aceștia să dobândească abilitățile de Business și IT de care au nevoie pentru a-și îndeplini ambițiile personale și profesionale.

    Activitățile noastre constau în oferirea accesului la cursuri online precum și în sală, iar una dintre activitățile cu care ne mândrim în mod deosebit este organizarea de seminarii gratuite pentru cursanții noștri prin intermediul Centrului pentru Dezvoltarea Carierei. De asemenea ne place să credem că facem o diferență valoroasă prin serviciile de consiliere educațională și în carieră pentru finalizarea cu succes a studiilor.

    Cu deosebită pasiune și ambiție, dorim să ne ajutăm utilizatorii să aibă mai mult succes. Credem sincer că educația este fundamentul succesului fiecărui individ, dar mai știm, de asemenea, că educația de astăzi nu satisface nevoile vremurilor în care trăim. De aceea, ne străduim să o schimbăm de la rădăcină și să o adaptăm generațiilor moderne. Există doar o acțiune între viziunile noastre și realitate, pe care o desfășurăm în mod constant din 1998. Dacă credeți că sunteți persoana care dorește să facă parte din echipa noastră în acest efort imens, suntem deschiși să ne cunoaștem și împreună să schimbăm lumea educației în bine.

    Cerinte

    ● o bună atenție la detalii;
    ● cu bune abilități de organizare si comunicare;
    ● cu experiență în domeniul Adminstrativ/Secretariat/Recepție de cel putin 6 luni (preferabil, nu obligatoriu);
    ● și cu un nivel intermediar de limba engleză.

    Responsabilitati

    ● vei fi prima persoană care întâmpină clienții și vizitatorii care vin la birou;
    ● vei răspunde apelurilor telefonice și mailurilor din partea clienților, respectiv îi vei redirecționa către alte departamente;
    ● te vei ocupa de orice întrebare a studenților în sală referitoare la organizarea cursurilor;
    ● vei gestiona toate livrările de curierat și poștă, primite și trimise;
    ● vei menține contactul cu administrația clădirii, furnizorii de birotică și Country Manager pentru un bun flux al activităților din birou.

    Alte informatii

    ✔ Poziţia este disponibilă...
    ● în București, în spatele Universității București.
    ● 7/8 ore/zi în timpul săptămânii + fiecare a doua sâmbătă câte 4 ore. 12/13:00-20:00 in timpul saptamanii. 09:00-13:00 sambata.

    ✔ Procesul de selecție...
    - constă în 3 etape scurte: o discuție telefonică informală pentru a ne cunoaște, o întâlnire la sediu prin care să te familiarizezi cu locul, jobul și echipa, respectiv un interviu final cu un coleg din managementul LINK group.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (270)