Responsabil Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, primul dezvoltator imobiliar de pe piata din Romania, cu o experienta de peste 25 de ani în constructia si dezvoltarea de proiecte imobiliare rezidentiale si de birouri, suntem in cautarea unui Responsabil Relatii Clienti.

    Experienta pe un rol similar de minim 2 ani;
    Experienta in relatiile cu clientii de minim 2 ani;
    Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
    Cunostinte Excel la nivel mediu.

    Responsabilitati


    Mentinerea interactiunii telefonice cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;
    Primirea, inregistrarea si indosarierea tuturor sesizarilor/reclamatiilor, atat interne cat si externe;
    Preluarea sesizarilor/reclamatiilor facute telefonic si rezolvarea in CRM;
    Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti (generale si personalizate);
    Transmiterea sesizarilor/reclamatiilor departementelor implicate pentru stabilirea solutiilor;
    Eliberarea adeverintelor/acordurilor solicitate de clienti;
    Verificarea si predarea documentelor necesare contractelor necesare de utilitati;
    Verificarea situatiei soldurilor clientilor la solicitarea acestora si retransmiterea facturilor solicitate;
    Respectarea prevederilor aplicabile ale documentelor Sistemului de Management al Calitatii si Mediului;
    Respectarea prevederilor Regulamentului Intern.