Economist cu limba franceză
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Train2Perform active.Vezi toate job-urile Economist cu limba franceză active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Train2Perform |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:
Recrutare si selectie personal
Training personalizat
Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
Evaluarea performantei angajatilor
Analize de climat organizational.
Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI), platforma avansată de evaluare și dezvoltare a resurselor umane, care asigură organizațiilor posibilitatea de a gestiona "ciclul complet de viață" al fiecărui angajat / persoană de la selecție, integrare și dezvoltare, până la optimizarea performanțelor.
- studii superioare finalizate;
- cunoștințe de limba Franceză si limba Engleză: nivel mediu - avansat;
- excelente abilități de analiză și atenție la detalii;
apacitate de selecție, clasificare și interpretare eficientă a informațiilor;
- foarte bune abilități de comunicare și capacitate de adaptare;
- foarte bune abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
- prezență de spirit și stăpânire de sine în tratarea situațiilor neprevăzute sau urgente;
- abilități demonstrate de operare PC - pachetul Microsoft Office (Word si Excel, PowerPoint).
Constituie un avantaj:
- studiile în domeniul economic;
- experiența de lucru in cadrul unei pozitii similare.
- asigură înregistrările contabile pentru societățile din grup din Franța și din SUA;
- menține relația cu furnizorii și cu decidenții interni pentru recuperarea documentelor justificative;
- solicită informaţii necesare desfăşurării activităţii, de la toţi colegii din departamentul comercial şi financiar;
- întocmeşte documente interne de gestionare a informaţiilor, aşa cum sunt ele solicitate de către superiorul ierarhic;
- menține relația cu clienții și furnizorii pentru soluționarea situațiilor apărute pe circuitul documentelor sau pentru confirmarea închiderii documentelor comerciale;
- informează săptămânal şeful ierarhic cu privire la situaţia documentelor întocmite/gestionate, situaţia diferenţelor la recepţie anunţate de către clienţi, precum şi situaţia soldurilor neachitate de către aceştia;
- realizează rapoarte săptămânale de activitate și transmite propunerile sale cu referire la acestea.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv: grilă salarizare, bonusuri de performanță, asigurare de sănătate;
- posibilitatea de promovare profesională, cu acces la oportunitățile interne de dezvoltare a unui plan de carieră;
- integrarea într-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
- programe de training specifice activității.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la