HelpDesk IT Officer-BRD Asigurari de Viata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile HelpDesk IT Officer-BRD Asigurari de Viata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • 1-2 ani experienta in lucru si suportul pe servicii IT;
    • Cunostinte generale in activitatea de support IT helpdesk software si hardware, retele, telefonie;
    • Cunostinte in administrare si suportul sistemelor de operare Windows: utilizare, instalare, configurare, testare, interpretari mesaje de eroare;
    • Cunostinte generale despre retelistica si infrastructura IT;
    • Cunostinte de lucru cu tehnologii/ servicii web;
    • Spirit de echipa, proactivitate;
    • Capacitatea de a comunica clar si concis, orientat catre utilizator
    • Rezistanta la stres;
    • Rigurozitate, atentie la detalii si calitate.

    Responsabilitati

    • Preia solicitarile telefonice si prin e-mail de la utilizatorii din reteaua BRD Asigurari de Viata si le inregistreaza in aplicatia de ticketing;
    • Asigura comunicarea si informarea clientilor cu privire la solicitarile lor aflate in curs;
    • In cadrul procesului de suport pentru serviciile IT realizeaza urmatoarele:
    - rezolva solicitarile de suport si helpdesk IT semnalate de utilizatori ;
    - furnizeaza supportul de nivel 1 asigurand realizarea unui diagnostic initial la nivel de solicitare /tichet. Propune rezolvarea /rezolutia pentru inchiderea tichetului, in caz de necesitate escaladeaza catre nivelul suport superior.
    - urmareste inchiderea si tratarea tichetelor pe sistemul ticheting in mod unitar .
    • Relationare cu furnizorii de servicii pentru escaladarea solicitarilor atunci cand este necesar;
    • Raspunde solicitarilor utilizatorilor in vederea livrarii serviciilor precizate in Catalogul de Servicii IT respectand calitatea stabilita prin SLA cu furnizorii;
    • Responsabil cu pastrarea inventarelor formalizate privind echipametele din parcul IT: servere, imprimante, laptop-uri, scanere, pc-uri, echipamente de comunicatii (routere, switch-uri, compresoare, interfete, prize retea) si a altor consumabile IT (tonere , tastaturi , etc);
    • Configurare si instalare echipamente hadware , retea, telefonie;