Responsabil administrativ - Bolintin-Deal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Smartree active.


Vezi toate job-urile Responsabil administrativ - Bolintin-Deal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Smartree
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Smartree inseamna peste 22 de ani de experienta pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal.

    Smartree HRTech, divizia de inovare in tehnologie pentru procesele de HR, acopera aria de tehnologie software si servicii asociate pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane.
    Echipa Smartree HRTech numara aproximativ 100 de oameni.

    Smartree Romania, divizia de munca temporară si leasing de personal si recrutare, pune la dispozitia clientilor sai in medie 2400 de angajati.

    Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree furnizeaza solutii complexe de gestionare a tuturor proceselor cheie de resurse umane, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.

    Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul specialistilor Smartree in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.

    Cerinte

    Cerinte:

    - Studii superioare;

    - Bune abilitati de comunicare si organizare;

    - Atentie la detalii;

    - Capacitate de invatare rapida;

    - Cunostinte medii de limba engleza;

    - Buna cunoastere a Pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Asigura suportul administrativ pentru departamentul de Service;

    - Gestioneaza sistemul de transmitere automata a facturilor;

    - Intocmeste, emite si tine evidenta interna a documentelor contabile;

    - Arhiveaza fizic si electronic documentele;

    - Actualizeaza si mentine baza de date clienti – inclusiv creare, administrare, modificare date;

    - Mentine legatura cu furnizorii;

    - Gestioneaza ofertele din sistemul de evidenta.

    Alte informatii

    Se ofera:

    - Pachet salarial;

    - Tichete de masa;

    - Transport asigurat.




    Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (34)