Technical Support Specialist

This job is no longer active!

View all jobs Hamilton Central Europe active


View all jobs Technical Support Specialist active on Hipo.ro

View all jobs Chemistry - Petrochemistry active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Hamilton Central Europe
Domain:
  • Chemistry - Petrochemistry
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • Timisoara
  • Updated at: 12.02.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    Hamilton Central Europe și-a început activitatea în România prin producția de componente destinate seringilor cu microlitru. Odată cu deschiderea acestui sediu, România a devenit a doua țară din Europa, după Elveția, în care Compania Hamilton desfășoară activități de producție. De altfel, Compania Hamilton este și singura companie din țară specializată în producția de componente destinate seringilor cu microlitru.

    În prezent, în fabrica din Giarmata, echipa noastră produce instrumente de precizie ridicată folosite în laboratoarele de analiză și cercetare (seringi de mare precizie, pompe, valve, ace, module de pipetare etc.), precum și accesorii pentru aparatura medicală. Produsele fabricate de către Hamilton Central Europe în Timiș sunt utilizate în piețele de profil din Europa, Asia și Africa de Sud, în mare parte în laboratoarele de cercetări științifice, laboratoarele de aplicații analitice și secții de terapie intensivă.

    Requirements


    Professional experience & Skills desired to have:

    •For this exciting position you have a University degree in natural sciences (. chemistry, physics);
    •Knowledge of analysis methods and possessing the ability to synthesis of information;
    •You are fluent in English (writing and speaking). Good German skills are an advantage and other language knowledge completes your profile;
    • Good computer skills are a must (Windows, Office, etc.);
    •You are a team player and enjoy interdisciplinary co-operation with other departments (Sales, Order Processing, Product management, R&D, production, etc.);
    •You are sociable, have high communication skills with customers and organize your work self-dependent and target oriented.

    Responsibilities

    Job description:

    •In this position you will be the first contact person for technical support inquiries from customers about our laboratory products;
    •You handle customer complaints;
    •Cooperation with all departments of the organization both internal and external ones if necessary.

    Other info

    What we offer you:

    •Competitive Salary& Benefits;
    •Meal tickets (value:15 ron);
    •The 13th salary;
    •Annual bonus;
    •Medical insurance for you and your family;
    •Transport secured from Timisoara & Dumbravita;
    •Professional Development Opportunities;
    •Gym and Wellness special discount package;
    •Team buildings & events;
    •Flexible schedule & flexible breaks.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (41)