Helpdesk / 1st level IT Support Officer
This job is no longer active!View all jobs NN România activeView all jobs Helpdesk / 1st level IT Support Officer active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.roView all jobs IT Hardware active on Hipo.roView all jobs IT Software active on Hipo.ro |
Employer: | NN România |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 19.06.2019 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
Job requirements:
• University degree, preferably in Computer Science or student in final years
• Good written and spoken English
• Interest in Technology and IT
• Good knowledge of MS Office 2010, MS Office 2016 and Windows 7 + Windows 10 would be a plus
• Troubleshooting skills/ Problem solver
• Customer focused
• Good stress tolerance ability
• Positive attitude
• Team oriented
Tasks and Responsibilities:
• Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware
• Use the dedicated ticketing system to record all customer interactions into service work-info notes
• Prioritizing work to resolve complex support issues
• Establishing a high level of personal credibility and building strong relationships
• Respond to queries either in person or over the phone
• Ask questions to determine nature of issues
• Install, modify, and repair computer hardware and software.
• Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN) and other systems.
• Follow up with internal customers to ensure issue has been resolved.
• Documenting, reviewing, and improving existing or new procedures and workflows.
• Other activities and projects specific to the department
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
1st Line Support (German) BUCURESTI, | |
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Network technician – Level 1 Support Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (728) |
Raporteaza eroarea la